Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 11:04, 18 Paź 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
W zasadzie to wychodzi, że jakby się miasto nie spinało, to kupę kasy do tego mojego podróżowania dokłada.


Miasto do czegos doklada? Czlowieku, zrozum ze nikt ci do biletu niedoplaca (chyba ze jestes bezrobotnym) bo jak by niepatrzec to sa pieniadze ktore wczesniej odebrano w formie przeroznych podatkow. Jesli dokladaja do biletu 3/4 bo komunikacja jest nierentowna to bdb. Wiekszosc tych podatkow jest marnowana na bezsensownych urzednikow w dublujacych sie kompetencjami urzedach ktore jesli juz musza cos sensownego przygotowac to zlecaja to zewnetrznym wykonawcom.
Gość
PostWysłany: Pią 9:46, 18 Paź 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
- 3.40 za przejazd 2 przystanków to nonsens i nikt nie napisał, że chce te dwa - 3 przystanki jeździć za darmo, ale np. za 1.50,


Jest też druga strona medalu. 1,50 może nie pokrywać kosztów dystrybucji biletów, systemu kontorli i dodoatko przewozu osób. Może zwyczajnie dla ZTM osoba incydentalnie podjeżdżająca 2 przystanki jest nierentowna.


Za to rentowne są premie dla urzędnków ratusza ( ok. 850 tyś).


Premie w budżetówce są wkalkulowane w umowy. Jak zresztą w wielu innych zakładach pracy. Robienie z tego pokazówki jest bez sensu.
Gość
PostWysłany: Pią 8:41, 18 Paź 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
- 3.40 za przejazd 2 przystanków to nonsens i nikt nie napisał, że chce te dwa - 3 przystanki jeździć za darmo, ale np. za 1.50,


Jest też druga strona medalu. 1,50 może nie pokrywać kosztów dystrybucji biletów, systemu kontorli i dodoatko przewozu osób. Może zwyczajnie dla ZTM osoba incydentalnie podjeżdżająca 2 przystanki jest nierentowna.


Za to rentowne są premie dla urzędnków ratusza ( ok. 850 tyś).
Gość
PostWysłany: Czw 12:53, 17 Paź 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
- 3.40 za przejazd 2 przystanków to nonsens i nikt nie napisał, że chce te dwa - 3 przystanki jeździć za darmo, ale np. za 1.50,


Jest też druga strona medalu. 1,50 może nie pokrywać kosztów dystrybucji biletów, systemu kontorli i dodoatko przewozu osób. Może zwyczajnie dla ZTM osoba incydentalnie podjeżdżająca 2 przystanki jest nierentowna.
Gość
PostWysłany: Czw 12:45, 17 Paź 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
ta podwyżka to jak zaproszenie na referendum w sprawie odwołania HGW.

I niestety udało sie wmówić ludziom że to referendum to tylko przepychanka między dwoma partiami.


Najpierw szeroki ruch społeczny i nadzieja na aktywną, obywatelską zmianę, a potem jak w każdej rewolucji przejmują ten ferment najbardziej bezwzględne, cyniczne i partykularne siły, w tym wypadku politycy. Telewizja też zrobiła swoje, a ludzie chyba przestraszyli się tego, że jak pójdą zagłosować, to im gębę pisowca dokleją.

Ja głosowałam za odwołaniem GW choć kompletnie nie angażuje się politycznie po żadnej stronie( Nie trawię ani PO z ich przystawką, ani Pisu, ani Palikota ani dawnej nomenklatury SLD ) i strasznie mi przykro, że cała para tak szerokiego ruchu społecznego poszła w gwizdek.

Zastanawiam się też na przyszłość w jaki sposób wyłaniać naprawdę kompetentnych kandydatów na prezydenta miasta - ludzi z wizją i charyzmą jaką miał kiedyś np. Starzyński. GW jak dla mnie to zwykła szara urzędniczka bez żadnej charyzmy ale mam wrażenie, że chciała uchodzić za żelazną lady, a tu się okazało, ze trzeba się otworzyć do ludzi i wsłuchiwać się w ich potrzeby, w ich bolączki dnia codziennego, a także brać pod uwagę inne opinie niż własne przekonania.
Gość
PostWysłany: Czw 9:33, 17 Paź 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Cytat:
"(...)od stycznia ma być bilet 75 min w cenie obecnego 40 min i to już chyba powinno wszystkich usatysfakcjonować."



Jak to usatysfakcjonować???

Po pierwsze dopiero od stycznia te zmiany Crying or Very sad i tak naprawdę dzięki akcji referendum,

a 75 minutowy bilet i tak jest w cenie obecnego czerwonego za 40.40 więc cenowo nic się nie zmienia, natomiast dwa złote mniej za kartę to jest śmieszne.

Natomiast gdy ktoś chce np. podjechać 2 przystanki, a to zaledwie są 3- 4 minuty to i tak musi kasować 20 minutowy za 3.40 -o tym nie pomyślano.

[/list]


Ludziom to naprawdę trudno dogodzić. 3,40 za 20 minut - źle. 4,40 za ponad godzinę - też źle. Karta na 3 miesiące za 250 zł - bardzo źle, a jak taniej to już w ogóle śmiech na sali.
A jak ktoś chce podjechać 2 przystanki to co? Ma mieć za darmo? Za darmo może się przejść. Albo przejechać rowerem - do 20 minut veturilo jest za darmo.



Ludzie nie unoście się od razu emocjami, tylko czytajcie ze zrozumieniem.

- 3.40 za przejazd 2 przystanków to nonsens i nikt nie napisał, że chce te dwa - 3 przystanki jeździć za darmo, ale np. za 1.50, a co do rowerów, to nie wszyscy są pełnosprawni, żeby korzystać z tego dobrodziejstwa.
- 4.40 od stycznia nowego roku to jeszcze 2 miesiące oczekiwania na zmianę, a przez ten czas obowiązuje bilet jednorazowy za 4.40, a 40 minutowy nie zawsze wystarczy by dojechać do celu.
- Kartę na 3 miesiące warto wykupywać gdy się systematycznie korzysta z komunikacji miejskiej, a nie sporadycznie.
- a taniej - co Gość miał na myśli??? te 2 zł. od stycznia, zamiast 100 - 98 zł????
Gość
PostWysłany: Czw 9:14, 17 Paź 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
Cytat:
"(...)od stycznia ma być bilet 75 min w cenie obecnego 40 min i to już chyba powinno wszystkich usatysfakcjonować."



Jak to usatysfakcjonować???

Po pierwsze dopiero od stycznia te zmiany Crying or Very sad i tak naprawdę dzięki akcji referendum,

a 75 minutowy bilet i tak jest w cenie obecnego czerwonego za 40.40 więc cenowo nic się nie zmienia, natomiast dwa złote mniej za kartę to jest śmieszne.

Natomiast gdy ktoś chce np. podjechać 2 przystanki, a to zaledwie są 3- 4 minuty to i tak musi kasować 20 minutowy za 3.40 -o tym nie pomyślano.

[/list]


Ludziom to naprawdę trudno dogodzić. 3,40 za 20 minut - źle. 4,40 za ponad godzinę - też źle. Karta na 3 miesiące za 250 zł - bardzo źle, a jak taniej to już w ogóle śmiech na sali.
A jak ktoś chce podjechać 2 przystanki to co? Ma mieć za darmo? Za darmo może się przejść. Albo przejechać rowerem - do 20 minut veturilo jest za darmo.
Gość
PostWysłany: Czw 8:59, 17 Paź 2013    Temat postu:

Cytat:
"(...)od stycznia ma być bilet 75 min w cenie obecnego 40 min i to już chyba powinno wszystkich usatysfakcjonować."



Jak to usatysfakcjonować???

Po pierwsze dopiero od stycznia te zmiany Crying or Very sad i tak naprawdę dzięki akcji referendum,

a 75 minutowy bilet i tak jest w cenie obecnego czerwonego za 40.40 więc cenowo nic się nie zmienia, natomiast dwa złote mniej za kartę to jest śmieszne.

Natomiast gdy ktoś chce np. podjechać 2 przystanki, a to zaledwie są 3- 4 minuty to i tak musi kasować 20 minutowy za 3.40 -o tym nie pomyślano.

[/list]
Gość
PostWysłany: Śro 18:45, 16 Paź 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Jak łatwo ludzie się godzą na to wszystko i jak sobie tłumaczą, że inflacja, że to, że tamto, a może po prostu złe zarządzanie.
A jak było z kosztami za wywóz śmieci? Okazało się w końcu, ze to był ukryty podatek, a nie rzetelnie wyliczone koszty. Podobnie może być z kosztami biletów.


Bilet na 3 miesiące na nieograniczoną liczbę przejazdów to 250 zł. Czyli niecałe 3 zł dziennie - dla mnie to jest kwota absolutnie nie zawyżona i do przyjęcia. Licząc codzienne dojazdy do pracy, wypady do sklepów, kina, znajomych... W zasadzie to wychodzi, że jakby się miasto nie spinało, to kupę kasy do tego mojego podróżowania dokłada.


A ja nie jeżdżę do pracy.
Płacić 250 zł żeby sobie podjechać dwa przystanki, albo raz na tydzień pojechać do centrum to nie ma sensu.
Niestety bilet 20 minutowy nie starcza, żeby dojechać metrem z Natolina do Centrum. A 40 minutowym też z przesiadką w pewne miejsca nie sposób dojechać żeby zmieścić się w czasie. Im kto bliżej mieszka od centrum , tym ma lepiej.


Bez przesady, jak ktoś mieszka w centrum i chce przyjechać na Ursynów to ma tak samo daleko. A jak mieszka na Służewie i chce pojechać na Młociny to ma jeszcze dalej.
Incydentalne korzystanie z usług zawsze jest droższe niż abonamentowe. Ale od stycznia ma być bilet 75 min w cenie obecnego 40 min i to już chyba powinno wszystkich usatysfakcjonować.
Gość
PostWysłany: Śro 17:12, 16 Paź 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Jak łatwo ludzie się godzą na to wszystko i jak sobie tłumaczą, że inflacja, że to, że tamto, a może po prostu złe zarządzanie.
A jak było z kosztami za wywóz śmieci? Okazało się w końcu, ze to był ukryty podatek, a nie rzetelnie wyliczone koszty. Podobnie może być z kosztami biletów.


Bilet na 3 miesiące na nieograniczoną liczbę przejazdów to 250 zł. Czyli niecałe 3 zł dziennie - dla mnie to jest kwota absolutnie nie zawyżona i do przyjęcia. Licząc codzienne dojazdy do pracy, wypady do sklepów, kina, znajomych... W zasadzie to wychodzi, że jakby się miasto nie spinało, to kupę kasy do tego mojego podróżowania dokłada.


A ja nie jeżdżę do pracy.
Płacić 250 zł żeby sobie podjechać dwa przystanki, albo raz na tydzień pojechać do centrum to nie ma sensu.
Niestety bilet 20 minutowy nie starcza, żeby dojechać metrem z Natolina do Centrum. A 40 minutowym też z przesiadką w pewne miejsca nie sposób dojechać żeby zmieścić się w czasie. Im kto bliżej mieszka od centrum , tym ma lepiej.
Gość
PostWysłany: Śro 15:14, 16 Paź 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
Jak łatwo ludzie się godzą na to wszystko i jak sobie tłumaczą, że inflacja, że to, że tamto, a może po prostu złe zarządzanie.
A jak było z kosztami za wywóz śmieci? Okazało się w końcu, ze to był ukryty podatek, a nie rzetelnie wyliczone koszty. Podobnie może być z kosztami biletów.


Bilet na 3 miesiące na nieograniczoną liczbę przejazdów to 250 zł. Czyli niecałe 3 zł dziennie - dla mnie to jest kwota absolutnie nie zawyżona i do przyjęcia. Licząc codzienne dojazdy do pracy, wypady do sklepów, kina, znajomych... W zasadzie to wychodzi, że jakby się miasto nie spinało, to kupę kasy do tego mojego podróżowania dokłada.
Gość
PostWysłany: Śro 14:57, 16 Paź 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Zdecydowanie najtaniej wychodzi bilet 90-dniowy za 250 zł. Licząc tylko dwa przejazdy dziennie - po 1,40 zł. Cena ma pozostać po nowym roku, przynajmniej dla warszawiaków...


A jak ktoś jeździ dwa do trzech razy w tygodniu ?

W sumie obecna cena biletów jak zwykle uderza w bezrobotnych i ubogich, gdzie najbardziej poszkodowani są ci mieszkający na krańcach Warszawy, gdyż bilet 20 minutowy nie starcza im na przejazd do centrum.


Ale z drugiej strony, obniżka cen biletów musiałaby się wiązać z obcięciem siatki połączeń. Nie wiem, czy dobrze by nam zrobiło, gdyby metro jeździło co 15 minut, a autobus do centrum był raz na godzinę. Może bezrobotnym by to nie przeszkadzało, ale pracującym, uczącym się i studiującym w znaczący sposób by utrudniło życie. Coś za coś.


E tam, przecież bilety poszły w górę i jednocześnie częstotliwość jazdy metra zmalała, a co do siatki, to skasowano kilka połączeń, więc nie dość, że płacisz więcej, dłużej czekasz i jeździsz w większym tłoku.


O ile w tę stronę można to jakoś wytłumaczyć (inflacja, wszystko drożeje), to nie sądzę, żeby zadziałało w drugą - obniżą nam ceny biletów i jednoczesnie zwiąkszą częstotliwość Wink


Jak łatwo ludzie się godzą na to wszystko i jak sobie tłumaczą, że inflacja, że to, że tamto, a może po prostu złe zarządzanie.
A jak było z kosztami za wywóz śmieci? Okazało się w końcu, ze to był ukryty podatek, a nie rzetelnie wyliczone koszty. Podobnie może być z kosztami biletów.
Gość
PostWysłany: Śro 13:40, 16 Paź 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Zdecydowanie najtaniej wychodzi bilet 90-dniowy za 250 zł. Licząc tylko dwa przejazdy dziennie - po 1,40 zł. Cena ma pozostać po nowym roku, przynajmniej dla warszawiaków...


A jak ktoś jeździ dwa do trzech razy w tygodniu ?

W sumie obecna cena biletów jak zwykle uderza w bezrobotnych i ubogich, gdzie najbardziej poszkodowani są ci mieszkający na krańcach Warszawy, gdyż bilet 20 minutowy nie starcza im na przejazd do centrum.


Ale z drugiej strony, obniżka cen biletów musiałaby się wiązać z obcięciem siatki połączeń. Nie wiem, czy dobrze by nam zrobiło, gdyby metro jeździło co 15 minut, a autobus do centrum był raz na godzinę. Może bezrobotnym by to nie przeszkadzało, ale pracującym, uczącym się i studiującym w znaczący sposób by utrudniło życie. Coś za coś.


E tam, przecież bilety poszły w górę i jednocześnie częstotliwość jazdy metra zmalała, a co do siatki, to skasowano kilka połączeń, więc nie dość, że płacisz więcej, dłużej czekasz i jeździsz w większym tłoku.


O ile w tę stronę można to jakoś wytłumaczyć (inflacja, wszystko drożeje), to nie sądzę, żeby zadziałało w drugą - obniżą nam ceny biletów i jednoczesnie zwiąkszą częstotliwość Wink
Gość
PostWysłany: Śro 13:34, 16 Paź 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Zdecydowanie najtaniej wychodzi bilet 90-dniowy za 250 zł. Licząc tylko dwa przejazdy dziennie - po 1,40 zł. Cena ma pozostać po nowym roku, przynajmniej dla warszawiaków...


A jak ktoś jeździ dwa do trzech razy w tygodniu ?

W sumie obecna cena biletów jak zwykle uderza w bezrobotnych i ubogich, gdzie najbardziej poszkodowani są ci mieszkający na krańcach Warszawy, gdyż bilet 20 minutowy nie starcza im na przejazd do centrum.


Ale z drugiej strony, obniżka cen biletów musiałaby się wiązać z obcięciem siatki połączeń. Nie wiem, czy dobrze by nam zrobiło, gdyby metro jeździło co 15 minut, a autobus do centrum był raz na godzinę. Może bezrobotnym by to nie przeszkadzało, ale pracującym, uczącym się i studiującym w znaczący sposób by utrudniło życie. Coś za coś.


E tam, przecież bilety poszły w górę i jednocześnie częstotliwość jazdy metra zmalała, a co do siatki, to skasowano kilka połączeń, więc nie dość, że płacisz więcej, dłużej czekasz i jeździsz w większym tłoku.
Gość
PostWysłany: Śro 9:48, 16 Paź 2013    Temat postu:

Anonymous napisał:
Anonymous napisał:
Zdecydowanie najtaniej wychodzi bilet 90-dniowy za 250 zł. Licząc tylko dwa przejazdy dziennie - po 1,40 zł. Cena ma pozostać po nowym roku, przynajmniej dla warszawiaków...


A jak ktoś jeździ dwa do trzech razy w tygodniu ?

W sumie obecna cena biletów jak zwykle uderza w bezrobotnych i ubogich, gdzie najbardziej poszkodowani są ci mieszkający na krańcach Warszawy, gdyż bilet 20 minutowy nie starcza im na przejazd do centrum.


Ale z drugiej strony, obniżka cen biletów musiałaby się wiązać z obcięciem siatki połączeń. Nie wiem, czy dobrze by nam zrobiło, gdyby metro jeździło co 15 minut, a autobus do centrum był raz na godzinę. Może bezrobotnym by to nie przeszkadzało, ale pracującym, uczącym się i studiującym w znaczący sposób by utrudniło życie. Coś za coś.

Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style by Vjacheslav Trushkin