Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 17:23, 02 Mar 2012    Temat postu:

Prascovia napisał:
Otóż procedura sp-ni, na podstawie uchwały RN jest taka, że aby otrzymać jakiś dokument trzeba najpierw wystąpić na piśmie i czekać nie wiadomo jak długo na odpowiedź zarządu. Niczego od pracownika nie dostaniesz bez pisemnej zgody zarządu.


Od kiedy to obowiązuje? Bo jakieś 2 lata temu bez problemu można było pojechać do spółdzielni (jeszcze na Narbutta) i niemal od ręki dostać dokument, o jaki się prosiło (o ile nie prosiło się o jakieś supertajne dokumenty, takie mnie akurat nie interesowały).

I nie, nie jestem pracownikiem spółdzielni, bratankiem Pana Prezesa czy kim tam jeszcze...
Prascovia
PostWysłany: Pią 16:59, 02 Mar 2012    Temat postu:

Anonymous napisał:
Prascovia napisał:
Szkoda, że jak tak dobrze szło nie upomniał się Pan o to o co się RO od dłuższego czasu nie może doprosić.


Może wystarczyłoby zastosować podobny schemat działań, jak Pan Sobieraj? Very Happy


Nie wiem kim Pan jest, ale pewne jeszcze nigdy o żadne dokumenty nie występował Pan do sp-ni.

Otóż procedura sp-ni, na podstawie uchwały RN jest taka, że aby otrzymać jakiś dokument trzeba najpierw wystąpić na piśmie i czekać nie wiadomo jak długo na odpowiedź zarządu. Niczego od pracownika nie dostaniesz bez pisemnej zgody zarządu.

Mogę wiec tak sobie jeździć w tą i z powrotem i nic z tego nie będzie.

Jak zarząd chciał mi przysłać uchwały RN i Regulamin RO, to mi doręczono za pośrednictwem dozorcy do domu w białej kopercie.

Równie dobrze w ten sam sposób mogli by mi przekazać ( scanem przez internet również) opinię specjalisty Wysokińskiego i pozostałe dokumenty i informacje, ale nie ma takiej woli jak widać ze strony zarządu.

Natomiast to co tu serwuje pan TS jest po prostu żałosne, tym bardziej, że tak naprawdę niczego nie załatwił, bo w dalszym ciągu nie mamy:

- kwoty zadłużenia wobec dostawców mediów.

- książki obiektu

- Kopię opinii Wysokińskiego w spr. stanu budynku w związku z nieszczelnościami i przeciekami.

- powołania ze strony SM PAX przedstawiciela do udziału w pracach komisji p-poż powołanej przez RO w celu m.in. wyjaśnienia sprawy montażu wyłączników p-poż na kwote 200 tyś, które sp-nia zamierza realizować z fumduszu rem.

- protokółu z kontroli PSP.
sasiadka
PostWysłany: Pią 15:23, 02 Mar 2012    Temat postu:

T.Sobieraj napisał:
Szanowni Państwo - Mieszkańcy Osiedla Stryjeńskich 19,
Kwestia rozliczenia funduszu remontowego i konserwacji bieżącej za rok 2010 i 2011 oraz rozliczenia różnicy pomiędzy planowanymi odpisami a poniesionymi nakładami:
poniedziałek, 20.02.2012 r.
godz. 12:00 - telefon do Sp-ni z pytaniem o możliwość uzyskania dokumentu w/s rozliczenia remontów naszego budynku za rok 2010,
godz. 17:30 - wizyta w Sp-ni, kopia w/w dokumentu wywieszonego wiosną 2010 r. na klatkach w ręku,
godz. 17:45 - rozmowa w Administracji, wyjaśnienie odnośnie dokumentu w tym m.in. rozliczenia różnicy między planowanymi odpisami a poniesionymi nakładami "w głowie".
(w/w dokument wraz z uzyskanym wyjaśnieniem przekazałem RO)
Meritum sprawy: różnica między planowanymi odpisami na fundusz remontowy a poniesionymi nakładami została rozliczona poprzez przeniesienie na rok 2011; dotyczyła remontów, które trzeba było przełożyć z powodu braku środków; właściciele lokali nie wnieśli opłat w pełnej planowanej wysokości.
(Sp-nia w pierwszej kolejności zabezpiecza funkcjonowanie budynków a następie w miarę możliwości finansowych realizuje remonty).
Na tym etapie można uznać poruszoną kwestię za wystarczająco wyjaśnioną.
Temat niedługo wróci, gdy z końcem I kw. 2012 r, pojawi się rozliczenie za rok 2011. Zapewne również i tym razem będzie wiele remontów przesuniętych na rok następny. Przyczyna - powszechnie znany brak w roku 2011 wystarczającej dyscypliny wśród właścicieli lokali odnośnie uiszczania opłat. Pojedyncze przypadki zaległości można wytłumaczyć przyczynami losowymi. Jednak w całej masie Członków Sp-ni nie można przekraczać pewnej granicy. W przeciwnym razie skończymy jak Grecja z 40% ściągalnością podatków.
Na marginesie tematu pojawia się kwestia do rozważenia: czy zadawanie pisemnych pytań odnośnie każdego szczegółu rozliczenia remontów to najlepszy sposób? Może lepiej usiąść z Administratorem i tego typu sprawy omówić "z ołówkiem w ręku"? I dopiero gdy będzie coś istotnego występować pisemnie?
(celowo pominąłem kwoty chcąc zwrócić uwagę na mechanizmy działania)
Z poważaniem,
Tomasz Sobieraj


Panie Tomku mądrego to i przyjemnie poczytać.
Z bełkotu tych kilku oszołomów, którzy się tak ekscytują, trudno cokolwiek zrozumieć
Gość
PostWysłany: Pią 15:16, 02 Mar 2012    Temat postu:

Anonymous napisał:
wszystko zgodnie z Vademecum prezesa
Cytat:
Informacja

Udzielanie frajerowi informacji na piśmie jest OSTATECZNOŚCIĄ. Dopóki się daje, wszelkich informacji należy udzielać wyłącznie ustnie.


I jak to się ma do:

Cytat:
godz. 17:30 - wizyta w Sp-ni, kopia w/w dokumentu wywieszonego wiosną 2010 r. na klatkach w ręku

?
ciekawy poradnik
PostWysłany: Pią 15:12, 02 Mar 2012    Temat postu:

Poradnik jaknajbardziej zgodny z linia zarzadu PAX, jakby Ślązak ze Szklarskim go pisali.
Marek_
PostWysłany: Pią 14:10, 02 Mar 2012    Temat postu:

całość wademekum można przeczytać na forum smpax.fora.pl
Gość
PostWysłany: Pią 13:37, 02 Mar 2012    Temat postu:

A potem opowiedzieć o tym mieszkańcze w formie baśni, lub podania ludowego.
Cytat:
godz. 17:45 - rozmowa w Administracji, wyjaśnienie odnośnie dokumentu w tym m.in. rozliczenia różnicy między planowanymi odpisami a poniesionymi nakładami "w głowie".


wszystko zgodnie z Vademecum prezesa
Cytat:
Informacja

Udzielanie frajerowi informacji na piśmie jest OSTATECZNOŚCIĄ. Dopóki się daje, wszelkich informacji należy udzielać wyłącznie ustnie.
Frajerowi nigdy nie należy przedstawiać całej prawdy. Dobrze jest mówić o tej samej sprawie raz tak, za drugim razem przeciwnie. Frajer się dziwi i głupieje, bo nie wie, jak jest naprawdę, a przekazując taką informację innym frajerom, wychodzi na oszołoma, bo kto uwierzy w TAK-NIE.
Nigdy nie należy podawać frajerom dokładnych danych, będą się później czepiać każdego szczegółu. Trzeba zawsze zostawiać sobie pole do manewru. Jeśli frajer przypiera cię do muru, powiedz, że nie znasz dokładnych danych i sprawdzisz jutro, a podasz je przy następnej okazji, ewentualnie możesz powiedzieć, że musisz się skonsultować z prawnikiem. Frajerzy nie znają prawa, więc odpuszczą. Jeśli nie odpuszczą, to powiedz, żeby napisali pismo, to udzielisz stosownej odpowiedzi. Raczej nie napiszą, a jeśli nawet, to trudno, sprawa się przeciągnie, aż frajer się zmęczy i odpuści.
Gość
PostWysłany: Pią 13:16, 02 Mar 2012    Temat postu:

Anonymous napisał:
Anonymous napisał:


Może wystarczyłoby zastosować podobny schemat działań, jak Pan Sobieraj? Very Happy


Czyli nic nie robić poza wypisywaniem bezsensownych zdań?


Nie, pójść do spółdzielni i dowiedzieć się wszystkiego na miejscu zamiast przerzucać się bezsensownymi pisemkami.
Gość
PostWysłany: Pią 13:04, 02 Mar 2012    Temat postu:

Anonymous napisał:


Może wystarczyłoby zastosować podobny schemat działań, jak Pan Sobieraj? Very Happy


Czyli nic nie robić poza wypisywaniem bezsensownych zdań?
Moje gratulacje, bezmyślności - bezcenne.
Gość
PostWysłany: Pią 12:17, 02 Mar 2012    Temat postu:

Panie Sobieraj,
Prosze nie powtarzac jak w transie, mieszkańcy nie płaca to sa bzdury i niczym nie potwierdzone wymysły spoldzielni mysle ze na tym osiedlu placa bezwzgledna wiekszoscia. Jeszcze nigdy nie podano rzetelnych informacji na ten temat tylko ogolniki a Pan powinien sie wstydzic wypisujac takie bzdury i impertynecje. Lepiej bedzie bedzie jak w ogole nie bedzie sie udzielał pisemnie i tak Pan praktycznie nic nie robi. Poza tym ja absolutnie nic nie rozumiem o czym Pan pisze prosze pisac ze zrozumieniem, poniewaz Pana wypowiedzi przypominaja pewien film pt ;poszukiwany poszukiwana; gdzie pewien osobnik ktorego zawódem był dyrektor tez tak się wypowiadał ze nic z tego nie wynikało ale to była satyra, czarna komedia, czy podobnie nalezy traktowac Pana wypowiedzi jesli tak to proponuje zeby Pan pisał na oddzielnym forum pt Forum Fun
Gość
PostWysłany: Pią 12:05, 02 Mar 2012    Temat postu:

Prascovia napisał:
Szkoda, że jak tak dobrze szło nie upomniał się Pan o to o co się RO od dłuższego czasu nie może doprosić.


Może wystarczyłoby zastosować podobny schemat działań, jak Pan Sobieraj? Very Happy
Prascovia
PostWysłany: Pią 9:01, 02 Mar 2012    Temat postu:

Szkoda, że jak tak dobrze szło nie upomniał się Pan o to o co się RO od dłuższego czasu nie może doprosić:

- kwotę zadłużenia wobec dostawców mediów.

- książkę obiektu

- Kopię opinii Wysokińskiego w spr. stanu budynku w związku z nieszczelnościami i przeciekami.

- powołanie ze strony SM PAX przedstawiciela do udziału w pracach komisji p-poż powołanej przez RO w celu m.in. wyjaśnienia sprawy montażu wyłączników p-poż na kwote 200 tyś, które sp-nia zamierza realizować z fumduszu rem.

- protokół z kontroli PSP.


i czemu nie mogę uzyskać ciągle od Pana opinii poprzedniej R.O. w spr. remontów na 2012 r.
T.Sobieraj
PostWysłany: Pią 0:30, 02 Mar 2012    Temat postu:

Szanowni Państwo - Mieszkańcy Osiedla Stryjeńskich 19,
Kwestia rozliczenia funduszu remontowego i konserwacji bieżącej za rok 2010 i 2011 oraz rozliczenia różnicy pomiędzy planowanymi odpisami a poniesionymi nakładami:
poniedziałek, 20.02.2012 r.
godz. 12:00 - telefon do Sp-ni z pytaniem o możliwość uzyskania dokumentu w/s rozliczenia remontów naszego budynku za rok 2010,
godz. 17:30 - wizyta w Sp-ni, kopia w/w dokumentu wywieszonego wiosną 2010 r. na klatkach w ręku,
godz. 17:45 - rozmowa w Administracji, wyjaśnienie odnośnie dokumentu w tym m.in. rozliczenia różnicy między planowanymi odpisami a poniesionymi nakładami "w głowie".
(w/w dokument wraz z uzyskanym wyjaśnieniem przekazałem RO)
Meritum sprawy: różnica między planowanymi odpisami na fundusz remontowy a poniesionymi nakładami została rozliczona poprzez przeniesienie na rok 2011; dotyczyła remontów, które trzeba było przełożyć z powodu braku środków; właściciele lokali nie wnieśli opłat w pełnej planowanej wysokości.
(Sp-nia w pierwszej kolejności zabezpiecza funkcjonowanie budynków a następie w miarę możliwości finansowych realizuje remonty).
Na tym etapie można uznać poruszoną kwestię za wystarczająco wyjaśnioną.
Temat niedługo wróci, gdy z końcem I kw. 2012 r, pojawi się rozliczenie za rok 2011. Zapewne również i tym razem będzie wiele remontów przesuniętych na rok następny. Przyczyna - powszechnie znany brak w roku 2011 wystarczającej dyscypliny wśród właścicieli lokali odnośnie uiszczania opłat. Pojedyncze przypadki zaległości można wytłumaczyć przyczynami losowymi. Jednak w całej masie Członków Sp-ni nie można przekraczać pewnej granicy. W przeciwnym razie skończymy jak Grecja z 40% ściągalnością podatków.
Na marginesie tematu pojawia się kwestia do rozważenia: czy zadawanie pisemnych pytań odnośnie każdego szczegółu rozliczenia remontów to najlepszy sposób? Może lepiej usiąść z Administratorem i tego typu sprawy omówić "z ołówkiem w ręku"? I dopiero gdy będzie coś istotnego występować pisemnie?
(celowo pominąłem kwoty chcąc zwrócić uwagę na mechanizmy działania)
Z poważaniem,
Tomasz Sobieraj
Gość
PostWysłany: Śro 16:32, 08 Lut 2012    Temat postu:

To była odpowiedź na poniższe wnioski RO ściągniete z sub forum RO:

Wniosek nr 1
Rady Osiedla na Stryjeńskich 19


Rada Osiedla Stryjeńskich 19 na posiedzeniu w dniu 16 stycznia 2012 r. na podstawie art. 81. 1. ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, oraz § 9 pkt.7 i 10 Statutu w związku z § 89 pkt.3 i 6 Statutu SM PAX, wnosi do Zarządu Spółdzielni PAX o:



1. aktualny, podpisany przez Radę Nadzorczą regulamin Rad Osiedli SMPAX.

2. W związku z niewywiązywaniem się SMPAX z ustawowego obowiązku umieszczania uchwał sp-ni na stronie internetowej SMPAX - art 8.1 ust.3, RO na podstawie art 81. 1. usm. oraz § 9 Statutu SM PAX wnosi o przekazanie przewodniczącej Rady Osiedla na Stryjeńskich 19 wszystkich uchwał Rady Nadzorczej i Zarządu SMPAX podjętych po Walnym w czerwcu 2011 r. do chwili obecnej, oraz przekazywanie na bieżąco podejmowanych uchwał tych organów.



Wniosek nr 2
Rady Osiedla na Stryjeńskich 19

Rada Osiedla Stryjeńskich19 na posiedzeniu 16 stycznia 2012 r. na podstawie § 9 pkt.10 Statutu, a także art.4 ust. 41. Ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych w związku z § 89 pkt.3 i 6 oraz § 74 ust. 7 Statutu, a także na podstawie Regulaminu GZM pkt.2.3.5. występuje do SMPAX z wnioskiem o:

Przedstawienie rozliczenia funduszu remontowego, oraz konserwacji bieżącej za rok 2010, oraz 2011, wraz z wyjaśnieniem w jaki sposób została rozliczona różnica wynikająca z planowanych odpisów i poniesionych nakładów.

Ustawa o Spółdzielniach Mieszkaniowych art.4 ust. 41.
„Zarząd spółdzielni prowadzi odrębnie dla każdej nieruchomości:
1) ewidencję i rozliczenie przychodów i kosztów, o których mowa w ust. 1-2 i 4,
2) ewidencję wpływów i wydatków funduszu remontowego zgodnie z art. 6 ust. 3; ewidencja wpływów i wydatków funduszu remontowego na poszczególne nieruchomości powinna uwzględniać wszystkie wpływy i wydatki funduszu remontowego tych nieruchomości.”
Analogiczna zasada występuje w Regulaminie GZM pkt.2.3.5.
„Po rozliczeniu wyniku finansowego za dany rok sporządza się dla każdej nieruchomości rozliczenie obejmujące:
3) kwotę naliczonych odpisów na fundusz remontowy zasobów mieszkaniowych,
4) kwotę poniesionych przez Spółdzielnię nakładów na remonty danej nieruchomości,
sposób rozliczenia różnicy między poz.l a poz.2”


Wniosek nr 3
Rady Osiedla na Stryjeńskich 19


Rada Osiedla Stryjeńskich19 na na posiedzeniu w dniu 16 stycznia 2012 r. na podstawie art. 81. 1. usm oraz § 9 pkt.7 i 10 oraz § 74 ust. 7 Statutu SMPAX w związku z § 89 pkt.3 i 6 Statutu SMPAX, wnosi do Zarządu Spółdzielni PAX o:

1. Pisemne wyjaśnienie struktury zadłużenia w opłatach eksploatacyjnych na osiedlu Stryjeńskich 19, w tym zestawienie zadłużenia krótkookresowego - do 3 miesięcy, do 6 miesięcy i powyżej 6 miesięcy, z podziałem na poszczególne budynki oraz z liczbą zadłużonych lokali

2. Pisemne zestawienie zadłużonych lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się na terenie osiedla na Stryjeńskich 19 wraz z w/w strukturą zadłużenia.

3. Pisemne przedstawienie zadłużenia SM PAX wobec podmiotów zewnętrznych tj. dostawcy wody, ciepła, odbiorcy śmieci, a także Miasta st. Warszawy z tytułu opłat .

4. Pisemne wyjaśnienie jak rozliczane będą należności w opłatach eksploatacyjnych osób które zostały wskazane przez SM jako dłużnicy do Urzędu Skarbowego.


Wniosek nr 4
Rady Osiedla na Stryjeńskich 19


Rada Osiedla Stryjeńskich 19, na posiedzeniu w dniu 16 stycznia 2012 r. na podstawie art. 81. 1. usm i § 9 pkt.7 i 10 oraz § 74 ust. 7 Statutu SMPAX w związku z § 3 pkt.3 i 6 Regulaminu RO, wnosi do Zarządu Spółdzielni PAX o:

1. Przekazanie RO Protokołu z ostatniego przeglądu technicznego na Stryjeńskich 19, gdyż między innymi na jego podstawie plan remontów na każdy nowy okres roczny, powinien być opiniowany przez RO.
2. Przekazanie aktualnej propozycji planów remontów przewidzianych na rok 2012 przez administrację SM PAX, oraz pismo z opinią w sprawie remontów na 2012 przedniej RO.
3. Przekazanie opinii pana Wysocińskiego w sprawie przecieków i nieszczelności od strony patio w garażu na Stryjeńskich.

Ponadto domagamy się odgrzybienia budynku, co szczególnie widoczne jest na II a także na I poziomie klatek schodowych przy wejściach do garażu w całym budynku,w przeciwnym wypadku będzie konieczne zgłoszenie tej sprawy do Sanepidu, a także Nadzoru Budowlanego, gdyż zagrzybienie oprócz poważnych skutków zdrowotnych, powoduje niszczenie struktury fundamentów i substancji budynku.


Wniosek nr 5
Rady Osiedla na Stryjeńskich 19



Rada Osiedla Stryjeńskich19 na na posiedzeniu w dniu 16 stycznia 2012 r. na podstawie art. 81. 1. usm oraz § 9 pkt.7 i 10 i § 74 ust. 7Statutu SM PAX. w związku z § 89 pkt.3 i 6 Statutu SMPAX, wnosi do Zarządu Spółdzielni PAX do wglądu o :


1/ książkę obiektu,
2/ protokóły ostatnich badań:
a. instalacji elektroenergetycznych,
b. instalacji piorunochronnej,
4/ karty/książki eksploatacji urządzeń pożarowych:
a. instalacji sygnalizacji alarmu pożaru,
b. instalacji monitoringu pożarowego,
c. instalacji monitoringu elektronicznego i kamer telewizyjnych,
d. instalacji kontroli dostępu,
e. instalacji hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych,
f. wodnej instalacji tryskaczowej,
g. bram i kurtyn pożarowych,
h. drzwi ppoż i drzwi dymoszczelnych,
i. gaśnic, hydrantów wewnętrznych i zaworów hydrantowych,
k. klap dymowych i central sterujących tymi klapami,
l. wentylacji mechanicznej (bytowej i oddymiającej),
m. oświetlenia awaryjnego-ewakuacyjnego,
n. bram żaluzjowych do garażu,
o. dźwigów dla ekip ratunkowych.
5/ faktur za konserwację w/w instalacji i urządzeń.

Dokumenty te potrzebne są do wydania opinii w sprawie remontów i konserwacji dot. 2012 roku, oraz skontrolowania pracy wykonywanej przez administratora budynku.


Wniosek nr 6
Rady Osiedla na Stryjeńskich 19


Rada Osiedla Stryjeńskich 19 na posiedzeniu w dniu 16 stycznia 2012 r. na podstawie art. 81. 1. oraz art 4 ust 64.ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, oraz § 9 pkt.7 i 10 Statutu w związku z § 89 pkt.3 i 6 Statutu SM PAX, wnosi do Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej PAX o pisemne przedstawienie przyczyn podwyżki opłat eksploatacyjnych obowiązujących od 1 stycznia 2012 r. oraz o wyjaśnienie wysokości tej podwyżki:
dlaczego opłata za konserwację bieżącą wzrasta z 0,30 zł do 0,45 zł na m2 (wzrost o 50%),
dlaczego opłata za fundusz remontowy wzrasta z 0,80 zł do 1,07 zł na m2 (wzrost o ponad 33%),
dlaczego opłata za garaż wzrasta z 3,83 zł do 4,23 zł na m2 (wzrost o ponad 10%).

Jednocześnie Rada Osiedla zwraca uwagę na fakt, iż, według art. 4 ust 7 ustawy
o spółdzielniach mieszkaniowych, obowiązkiem Spółdzielni jest przedstawienie na piśmie przyczyn każdej podwyżki opłat eksploatacyjnych i kalkulacji ich wysokości.

Wniosek nr 7
Rady Osiedla Stryjeńskich 19

Na posiedzeniu w dniu 16 stycznia 2012 r. na podstawie § 74 ust. 7 Statutu w celu możliwości realizacji § 3 pkt. 6 Regulaminu Rad Osiedli, Rada Osiedla Stryjeńskich 19 wnosi do Zarządu Spółdzielni PAX o:


1. Niezwłoczne wykonanie naprawy odpadniętych tynków sufitowych (kl. G,H,E) ,oraz dylatacji na korytarzach w klatkach schodowych : G, H, J oraz innych uszkodzeń tynków i cokolików przypodłogowych na wszystkich klatkach, a także naprawy płytek terakotowych w klatce H na poziomie minus 2 w przedsionku windy przewidzianej dla ekip ratowniczych, oraz odmalowanie klatek A,B,C ( klatki te nie były odmalowane od 10 lat).
2. Wyjaśnienie konieczności oświetlania skarpy od strony ul. Jaworowej, co generuje dodatkowe koszty.
3. Naprawę skrzydła drzwiowego w oknie balkonowym na klatce H na trzecim piętrze w obrębie dźwigu osobowo-towarowego.
4. Regulację oświetlenia korytarzy i klatek schodowych (skrócenie czasu działania z 9 min 15 sek. do 4 min.) oraz naprawę wyłącznika oświetlenia klatki D – światło na klatce pali się przez 24 godziny.


Wniosek nr 8
Rady Osiedla na Stryjeńskich 19



Rada Osiedla Stryjeńskich 19 wnosi do Zarządu Spółdzielni PAX o:


komisyjne ( z udziałem jako członka komisji – mieszkańca naszego osiedla płk w stanie spoczynku mgr inż. pożarnictwa Marka Okraj) sprawdzenie funkcjonowania 6 (sześciu ) istniejących przeciwpożarowych wyłączników prądu w strefach pożarowych garażu podziemnego w naszym budynku. Według informacji Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy, niektóre z zamontowanych przeciwpożarowych wyłączników prądu nie zapewnia całkowitego zdjęcia napięcia prądu elektrycznego w obsługiwanych przez nie strefach, zostało to stwierdzone podczas ostatniej kontroli i potwierdzone decyzją administracyjną z terminem realizacji do 15.04.2010 r.
Wynik przeprowadzonych prób ma wpływ na ewentualną korektę planu finansowego remontów w 2012 r. na naszym osiedlu.
Sprawę prosimy potraktować jako pilną.
Gość
PostWysłany: Śro 16:28, 08 Lut 2012    Temat postu:

Wywiesili na drzwiach kiedyś tam rozliczenie funduszu, ale do pisma rady osiedla już nie dołączyli..
.arogancja zwykła i wszystko pisane na zasadzie:

- odwal się od nas
- miałeś, widziałeś, już było mówione,
- to twoja wina, my jesteśmy ok, ty za to jesteś agresywnym chamem obrażającym nas i pracowników.
- na niczym się nie znasz

Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style by Vjacheslav Trushkin