Autor Wiadomość
Prascovia
PostWysłany: Czw 14:30, 08 Gru 2011    Temat postu:

iwbaro napisał:
ja sie moze nie znam ale czy administrator jest zatrudniony przez PAX czy przez ta druga spolke i czy to jest zgodne z prawem?


Administrator w końcu zgodził się spotkać z RO, mam nadzieje, że dojdzie do owocnej współpracy i jakiś zauważalnych efektów.

W zasadzie to sama nie wiem przez kogo jest zatrudniony administrator, ale dozorcy to przez spółkę Sowa. Te kombinacje mnie przerastają.
Gość
PostWysłany: Czw 13:03, 08 Gru 2011    Temat postu:

ja sie moze nie znam ale czy administrator jest zatrudniony przez PAX czy przez ta druga spolke i czy to jest zgodne z prawem?
Prascovia
PostWysłany: Śro 19:41, 07 Gru 2011    Temat postu:

iwbaro napisał:
chcialabym dolaczyc do przegladu osiedla i zwrocic uwage na sytuacje klatki H w calosci


Tylko, ze jak na razie administrator odmówił RO takiego spotkania i zażądał kontaktów na piśmie, poza tym powiedział, że w sprawie remontów odbyło się 23 listopada zebranie ( wybory do RO) , gdzie mogliśmy o tym dyskutować i składać wnioski.
RO musi wiec pisemnie, ponownie wystąpić o takie spotkanie, a administrator się do tego ustosunkuje.
Gość
PostWysłany: Śro 17:15, 07 Gru 2011    Temat postu:

chcialabym dolaczyc do przegladu osiedla i zwrocic uwage na sytuacje klatki H w calosci
Prascovia
PostWysłany: Sob 21:02, 03 Gru 2011    Temat postu: Re: budżtowanie

miejsce_postojowe_na-1_AB napisał:
dobrze byłoby wiedzieć jakie są faktyczne koszty i wydatki na naszym osiedlu z liczników i z wystawionych przez pax administrator rachunków. Bardzo bym chciał wiedzieć ile tak naprawdę kosztuje administracja osiedlem. Znając koszty mozna byłoby ponegocjowac umowy np na ochronę osiedlem (lepszy monitoring) i może zrobić konkurencyjny budzet na 2012 rok. Żeby zaproponować moze inne lepsze ilościowo i jakościowo ale tańsze rozwiania. Tylko żeby renegocjować Umowy to trzeba było przewidzieć że taka renegocjacja będzie musiała mieć miejsce.
Dajcie proszę znać czy jest miejsce na optymalizację kosztów.

Druga sprawa to fundusz remontowy. czy mamy wpływ na co będzie wydatkowany?


Okazuje się, ze poprzednia RO nie odniosła się w ogóle do przygotowanego plany remontów na 2012 rok, który wisi w formie tabeli na drzwiach każdej klatki.]Proponuję żebyście Państwo napisali jakie chcielibyście przeprowadzić remonty na osiedlu[/b] a jakie wykreślić z tego planu. RO przekaże Państwa wnioski do sp-ni, a także sama RO odniesie się do tego arbitralnie zrobionego przez sp-nię planu remontów, bo tu można coś utargować, tzn są do zrobienia pewne remonty niezbędne, czy wymagane prawem, a o reszcie decydujemy my - mieszkańcy, zresztą taka jest deklaracja samego prezesa Ślązaka w jego pisemku Nasze Sprawy.

Poza tym skierowany został do sp-ni wniosek o rozliczenie funduszu remontowego za 2010 r. tzn jakie były z tego tytułu wpływy, a jakie wydatki, oraz jak rozliczono nadwyżki lub niedobory.

Zarząd ma teraz szansę wykazać się na przyszłość konkurencyjnością wobec wspólnoty, skoro twierdzi, ze nigdzie nie będzie taniej i lepiej niż w spółdzielni. Oczywiście piszę to nieco ironicznie.

RO zażądała też przedstawienia struktury zadłużenia na naszym osiedlu, wraz z wykazem zalegających z czynszem lokali.

Również domaga się odgrzybienia budynku i naprawy kostki przed klJ i innych klatek.

RO planuje w przyszłym tygodniu zrobić przegląd osiedla wraz z administratorem. Jeżeli ktoś chciałby uczestniczyć w tym przeglądzie to oczywiście można przyjść.
Gość
PostWysłany: Sob 19:48, 03 Gru 2011    Temat postu: budżtowanie

dobrze byłoby wiedzieć jakie są faktyczne koszty i wydatki na naszym osiedlu z liczników i z wystawionych przez pax administrator rachunków. Bardzo bym chciał wiedzieć ile tak naprawdę kosztuje administracja osiedlem. Znając koszty mozna byłoby ponegocjowac umowy np na ochronę osiedlem (lepszy monitoring) i może zrobić konkurencyjny budzet na 2012 rok. Żeby zaproponować moze inne lepsze ilościowo i jakościowo ale tańsze rozwiania. Tylko żeby renegocjować Umowy to trzeba było przewidzieć że taka renegocjacja będzie musiała mieć miejsce.
Dajcie proszę znać czy jest miejsce na optymalizację kosztów.

Druga sprawa to fundusz remontowy. czy mamy wpływ na co będzie wydatkowany?
Prascovia
PostWysłany: Pią 21:37, 02 Gru 2011    Temat postu:

Gość
PostWysłany: Pią 14:29, 02 Gru 2011    Temat postu:

tak, powodzenia
Gość
PostWysłany: Czw 9:25, 01 Gru 2011    Temat postu:

Powodzenia!
Proszę dać znać kto został przewodniczącym
i jeszcze raz przedstawić Radę Osiedla
Prascovia
PostWysłany: Śro 0:37, 30 Lis 2011    Temat postu: W piątek planujemy ukonstytuowanie się Rady Osiedla

W piątek nastąpi ukonstytuowanie się Rady Osiedla.

Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style by Vjacheslav Trushkin